Ostatnie zdanie innowacji pedagogicznej GRAMY ZMYSŁAMI wykonane !

Kwiecień był miesiącem, w którym tematem głównym zajęć było „wodne zadanie”.

Dzieci oglądając atlasy zwierząt poznawały cechy charakterystyczne zwierząt , które przystosowały się do życia w wodzie. Chętnie bawiły się zabawkami edukacyjnymi tj. skaczące żabki, pływające kaczuszki czy rybki. Ćwiczyły dzięki temu koordynacje wzrokowo-ruchową, a jednocześnie świetnie się bawiąc. Z dużym zainteresowaniem odkrywały, zwilżając wodą, ukryte obrazki kolorowanek wodnych. Przeprowadziliśmy również doświadczenia z wodą np. sprawdzaliśmy w której szklance z ciepłą czy zimną wodą szybciej rozpuszcza się cukier czy sól, porównywaliśmy naczynia z wodą gdzie było mniej, a gdzie więcej wody.

Nauka przez działanie to świetny pomysł na rozwijanie umiejętności praktycznych dzieci, ma wpływ na zapamiętywanie, stymuluje wyobraźnie i kreatywne działanie.

Więcej zdjęć:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1568156864300328&set=pcb.1568157534300261