Uczniowie klas 1-3 zakończyli projekt edukacyjny „Pierwsza pomoc i zdrowe życie”. Był on przeprowadzony w celu kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród dzieci i zwiększenia ich świadomości zdrowotnej.
Przez cały rok szkolny uczniowie realizowali dziesięć tematycznych modułów, które łączyły teorię z praktyką, angażując ich w różnorodne aktywności związane ze zdrowiem, higieną, aktywnością fizyczną oraz pierwszą pomocą.
Uczniowie wykazali się kreatywnością, a także pogłębili swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zdrowego stylu życia, higieny i pierwszej pomocy. Projekt przyczynił się do rozwoju kompetencji społecznych, takich jak współpraca i komunikacja.
Był wartościowym doświadczeniem dla uczniów i nauczycieli. Wprowadzone działania wpłynęły na rozwój prozdrowotnych postaw wśród dzieci oraz ich umiejętności praktycznych. Współpraca z rodzicami dodatkowo wzbogaciła projekt, a zaangażowanie uczniów i nauczycieli przyczyniło się do osiągnięcia zamierzonych celów.
Na piątkowych zajęciach wszyscy uczniowie podsumowali całoroczną wiedzę. W trakcie oglądania prezentacji przypomnieli sobie po krótce główne zagadnienia z każdego modułu. Na zajęciach plastyczno- technicznych tworzyli kronikę projektu, w której umieścili swoje prace plastyczne, zdjęcia i opisy najważniejszych wydarzeń z całego projektu. Następnie został przeprowadzony Quiz wiedzy. Na zajęciach z wychowania fizycznego przeprowadzono gry i zabawy angażujące uczniów, jednocześnie promując aktywność fizyczną i zdrową rywalizację.
Po zakończeniu konkursów nauczyciele ogłosili wyniki i wręczyli wszystkim odznaki: “Strażnik Zdrowia”.



